آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرسپولیس به دنبال مجوز برای لوکادیا

  • کد خبر: ۲۱۴۷۸۶
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
  • ۲
پرسپولیس به دنبال مجوز برای لوکادیا
باشگاه پرسپولیس به برگرداندن لوکادیا فکر می کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا درویش خوب می داند که برای ماندن در پرسپولیس باید دل هواداران این تیم را بدست آورد. در همین راستا او پشت پرده در تلاش است تا مقدمات بازگشت یورگن لوکادیا را به پرسپولیس فراهم کند.

امری تقریبا نشدنی از این جهت که بعید است مجوز بازگشت به ایران برای لوکادیا از سوی نهاد های امنیتی صادر شود. در هر صورت درویش در تلاش است این کار انجام شود و اگر شرایطش فراهم نشد به سراغ گزینه های دیگر برود.

از قرار معلوم تا پایان این هفته تکلیف پروژه بازگشت لوکادیا یا حضور یک مهاجم خارجی دیگر در پرسپولیس فراهم خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
داریوش
Poland
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
0
1
مگه لوکادیا مشکل امنیتی داره ک نهادهای امنیتی نزارن براداران این دربدری هیچ کاری نکرده چراالکی انگ میبندین
آرش خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
اجازه بدین برگرده،بهترین گزینه برای خط حمله پرسپولیس لوکادیاست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->